ESET PREMIUM ATBALSTS: JŪSU LABĀKĀ IZVĒLE
- Labi apmācīti profesionāļi Jūsu rīcībā 365/24/7
- Ietaupiet ar IT saistītās izmaksas un atbrīvojiet savus IT resursus
- Reaģējiet uz drošības problēmām ātri un aizsargājiet savu reputāciju
- Saņemiet prioritāru statusu saviem pieprasījumiem, tādējādi ietaupot laiku
Saistītā informācija
ESET PREMIUM ATBALSTS
ESET premium atbalsta pakalpojums sniedz Jums 365/24/7 piekļuvi klientu apkalpošanas speciālistiem ar daudzu gadu pieredzi IT drošībā. Saņemiet palīdzību, kad instalējiet produktus vai veiciet lielus atjaunināšanas darbus, migrācijas vai citu uzdevumu laikā.
Standarta un premium atbalstu salīdzinājums
|
| |
---|---|---|
Atbalsta funkcijas | Premium atbalsts | Standarta atbalsts |
Kritiska gadījuma atbildes laiks | 2 stundas | 1 darbadiena |
Nopietna gadījuma atbildes laiks | 4 stundas | Ātrākais iespējamais |
Parasta gadījuma atbildes laiks | 1 darbadiena | Ātrākais iespējamais |
Atbalsta pieejamība | 365/7/24 | 7:00-18:00, tikai darbadienās |
Prioritātes zvanu sarindošana | Jā | - |
Zvanītāju pieņemšanas punkts | Speciālisti / Eksperti (ESET HQ) | Priekšplāns (ESET Partneri) |
Klientu kontakti | Neierobežoti | - |
Proaktīvi informatīvie pakalpojumi | Jā | - |
Visaptveroši negadījumu ziņojumi | Jā | Jā |
Nozīmīgi atjauninājumi | Palīdzība | - |
Servisa pakotnes instalēšana | Palīdzība | - |
Programmu migrācija | Palīdzība | - |
|
|
Biznesa un IT priekšrocības
Paceliet savu IT drošību nākamajā līmenī
Mūsu ESET Premium atbalsta pakalpojums sniedz Jūsu uzņemumam vai organizācijai nepārtrauktu piekļuvi profesionālam atbalstam. Tādējādi tiek nodrošināta maksimāla laika izmantošana un produktivitāte, kā arī tiek palielināta Jūsu ESET drošības risinājumu vērtība, tādējādi ļaujot Jums vairāk fokusēties uz sava biznesa vadīšanu.
Biznesa priekšrocības
- Ļaujiet savam biznesam darboties bez pārtraukumiem
- Uzlabojiet drošības profilu un sava uzņēmuma uzticamību, ātri atbildot uz problēmjautājumiem
- Ietaupiet IT izmaksas
- Atbrīvojiet savus IT resursus
- Saņemiet proaktīvu informāciju no IT drošības pioniera
IT priekšrocības
- Labi apmācīti klientu apkalpošanas speciālisti Jūsu rīcībā 365/24/7
- Saņemiet ekspertu informāciju tieši no mūsu tehnoloģiju izstrādātājiem
- Sekojiet savu atbalsta biļešu vēsturei
- Saņemiet prioritāru statusu saviem atbalsta zvaniem, lai ātri atrisinātu savas IT drošības problēmas
- Saņemiet tehnisko atblastu veicot lielus atjauninājumus, servisa paku instalācijas un programmatūru migrāciju